Autor: Edyta Felińczak



Co powinna zawierać strona WWW osoby
w multi-level marketingu?





23/11/2018





Stronka ta na pierwszy rzut oka, wizualnie, powinna być słoneczna, niosąca pozytywny przekaz i lekka, ponieważ biznes marketingu sieciowego, wielopoziomowego to przede wszystkim wolność i dowolność, możliwość poszerzania horyzontów i zdobywania wspaniałych znajomości poprzez rozbudowany, bezpośredni kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Tu nie mamy szefa nad głową, nie musimy obawiać się zwolnienia, sprawozdania z jakości naszej pracy

i wydajności, za to możemy prześcigać samych siebie w sposobie na osiągnięcie sukcesu i być sobie samemu szefem

i przedsiębiorcą! Wyznaczamy sobie czas pracy i cele oraz mobilizujemy nasze półkule mózgowe i muskuły, kiedy jesteśmy gotowi zawalczyć o awans.


Strona internetowa powinna zawierać rdzeń, clue o co chodzi w danym MLM oraz slogan przekazujący skrótową informację osobom, które wejdą na witrynę po raz pierwszy oraz prezentację firmy jak i jej pełną ofertę, analizę sukcesów, portfolio czyli co udało się zrealizować właścicielowi witryny oraz powinna przedstawiać to co aktualnie dana firma promuje i jak wspiera partnera biznesowego.


Menu przede wszystkim powinno zawierać zakładkę z ofertą produktową oraz plan marketingowy dla zainteresowanych nie tylko produktem, ale i biznesem. Plan marketingowy powinien być jasno opisany, zawierać plan premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych, schematy oraz pomoce dydaktyczne jak prezentacje i filmiki.


Na stronie powinna być jasno określona grupa odbiorców, ponieważ nic nie jest przecież dla wszystkich.


Menu strony powinno zawierać zakładkę z kontaktem,

w której będzie istniała możliwość skontaktowania się

z właścicielem witryny, w której będzie jak najwięcej danych

o nim, również odnośniki do Facebooka, Instagrama. Także powinna zawierać element wiadomości wraz z kalendarzem wydarzeń oraz profilowanych szkoleń, spotkań i nagród dla osiągających w danym roku konkretne awanse.


Dobra witryna dla MLM powinna zawierać narzędzia takie

jak strona mobilna, wirtualne centrum zarządzania biznesem oferujące funkcje takie jak zaawansowane raporty, system wysyłania e-wiadomości oraz zbieranie kontaktów, udostępniać druki i formularze.


MLM to biznes na czasie więc warto aby strona WWW stwarzała atrakcyjne i angażujące treści. Treści te powinny być wartościowe i spójne dla potencjalnego odwiedzającego.