Autor: Sylwia, Koordynatorka Projektu w Intermedia Kreator Oslo.
Od niedawna odpowiedzialna za klientów z Sektora Beauty w Norwegii,
a od samego początku nasza naczelna Make Up Artist.





Sesja wizerunkowa to świetny sposób na to, aby: wyróżnić się na tle konkurencji, pokazać swoje mocne strony, wzbudzić zaufanie (potencjalni klienci będą wiedzieć, kto stoi za konkretnym produktem).





Jaki zatem powinien być perfekcyjny wizerunek podczas sesji biznesowej?


Przed przystąpieniem do sesji pamiętamy o eleganckim ubiorze, nienagannej fryzurze, manicure i profesjonalnym makijażu.

Jeśli zależy nam na idealnym wyglądzie, najlepiej oddać się

w ręce wizażystki, ale możemy rownież pomalować się samodzielnie znając podstawy makijażu wizerunkowego.


Makijaż powinien być klasyczny i elegancki, należy jednak pamiętać, że musi on być nieco mocniejszy od codziennego,

aby był widoczny na zdjęciach. Trzeba wyczuć tę granicę, aby makijaż nie był zbyt naturalny oraz, żeby nie był przerysowany, przez co będzie wyglądać nieestetycznie.


Odpowiednio dobrany podkład oraz zmatowienie skóry to podstawa , nie możemy również zapominać o szyi. Trzymamy się zasady, że przy mocniejszym makijażu oczu, usta pozostają

w bardziej naturalnym kolorze i odwrotnie, przy mocniejszych ustach, oczy malujemy łagodniej.


Wykonujemy makijaż zarówno Paniom, jak i Panom. U mężczyzn wyrównujemy koloryt skóry, redukujemy drobne niedoskonałości i matowimy twarz, dzięki czemu będzie ona

wyglądać promiennie i zdrowo.




Podrawiam Was cieplutko z chłodnego Oslo.

Samych udanych sesji 😊